IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

 
Reply to this topicStart new topic
Gra Siatkarska, Tak jak w temacie
Damian.
post Jun 18 2007, 20:44
Post #1


Campeones!


Grupa: Patchmaker
Postów: 2,240
Dołączył: 5-January 07
Skąd: Łomża
Użytkownik nr: 6,071



Cze , szukam gry siatkarskiej. Niestety nie ma ich wiele. Może ktoś jednak pomoże i poda mi nazwę.
Z góry dzięki,
Damianinho
Go to the top of the page
 
+Quote Post
switek
post Jun 18 2007, 21:57
Post #2


Użytkownik


Grupa: Ligowiec
Postów: 150
Dołączył: 29-March 06
Użytkownik nr: 2,921



http://www.zabawa.xorg.pl/gry/siatkowka.php wink.gif))))))))
Galileo

Ten post został edytowany przez switek: Jun 4 2012, 11:36
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vadiim
post Jun 18 2007, 22:43
Post #3


Użytkownik


Grupa: Użytkownicy
Postów: 527
Dołączył: 19-May 07
Skąd: Manchester (co.uk )
Użytkownik nr: 8,552



Cytat(switek @ Jun 18 2007, 23:01:06) [snapback]155595[/snapback]


; DDDDDDDDDDD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coley
post Jun 19 2007, 10:06
Post #4


Użytkownik


Grupa: Użytkownicy
Postów: 290
Dołączył: 22-February 06
Skąd: Radom
Użytkownik nr: 2,738



Cytat(switek @ Jun 18 2007, 23:01:06) [snapback]155595[/snapback]

doszedł ktos moze do levelu z topless ?? wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
seen
post Jun 19 2007, 10:31
Post #5


Użytkownik


Grupa: Użytkownicy
Postów: 843
Dołączył: 17-September 06
Użytkownik nr: 4,080



getumout

To jest hasło biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
norek
post Jun 19 2007, 11:10
Post #6


twój stary


Grupa: Patchmaker
Postów: 4,168
Dołączył: 22-November 04
Skąd: Białystok
Użytkownik nr: 296



Cytat(Damianinho @ Jun 18 2007, 21:48:53) [snapback]155572[/snapback]
Cze , szukam gry siatkarskiej. Niestety nie ma ich wiele. Może ktoś jednak pomoże i poda mi nazwę.
Z góry dzięki,
Damianinho

International Volleyball 2006
sa dostepne kady narodowe w tym i polska, ciekawa grafika no i wszystkie wersje zagran zostaly udostepnione.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ScOuT
post Jun 19 2007, 11:42
Post #7


Użytkownik


Grupa: Użytkownicy
Postów: 828
Dołączył: 11-April 07
Skąd: Wroclaw
Użytkownik nr: 8,244



Cytat(norek @ Jun 19 2007, 12:14:43) [snapback]155639[/snapback]
International Volleyball 2006
sa dostepne kady narodowe w tym i polska, ciekawa grafika no i wszystkie wersje zagran zostaly udostepnione.




A czy nazwiska sa prawdziwe ?? wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coley
post Jun 19 2007, 11:47
Post #8


Użytkownik


Grupa: Użytkownicy
Postów: 290
Dołączył: 22-February 06
Skąd: Radom
Użytkownik nr: 2,738



z tego co pamiętam to chyba zamiast nazwisk sa numery :/
ale jest edytor wiec mozna sobie pozmieniac wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ScOuT
post Jun 19 2007, 11:49
Post #9


Użytkownik


Grupa: Użytkownicy
Postów: 828
Dołączył: 11-April 07
Skąd: Wroclaw
Użytkownik nr: 8,244



Cytat(coley @ Jun 19 2007, 12:51:03) [snapback]155644[/snapback]
z tego co pamiętam to chyba zamiast nazwisk sa numery :/
ale jest edytor wiec mozna sobie pozmieniac wink.gif



Czyli to jest to samo co IV 2004 :/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Songo Q
post Jun 19 2007, 13:31
Post #10


Użytkownik


Grupa: Ligowiec
Postów: 53
Dołączył: 5-August 06
Skąd: Poznań
Użytkownik nr: 3,820



Cytat(coley @ Jun 19 2007, 11:51:03) [snapback]155644[/snapback]
z tego co pamiętam to chyba zamiast nazwisk sa numery :/
ale jest edytor wiec mozna sobie pozmieniac wink.gif


Wystarczy, że trochę poszperasz, a znajdziesz łatkę zrobioną przez grupę napaleńców z Polski, dzięki której w każdej reprezentacji grają oryginalni zawodnicy, posiadający swoje rzeczywiste umiejętności i wyglądający podobnie jak w Tiwi. Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
.:KUNA:.
post Jun 22 2007, 20:29
Post #11


M.U.F.C.


Grupa: Użytkownicy
Postów: 1,361
Dołączył: 28-April 06
Skąd: Szczecin
Użytkownik nr: 3,145



a zna ktos dobrego beach volleyball'a??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mooner
post Jun 22 2007, 20:36
Post #12


Użytkownik


Grupa: Użytkownicy
Postów: 491
Dołączył: 23-October 05
Skąd: Września
Użytkownik nr: 2,015



Cytat(norek @ Jun 19 2007, 12:14:43) [snapback]155639[/snapback]
International Volleyball 2006
sa dostepne kady narodowe w tym i polska, ciekawa grafika no i wszystkie wersje zagran zostaly udostepnione.

A fajne to chociaż?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
.:KUNA:.
post Jun 22 2007, 20:39
Post #13


M.U.F.C.


Grupa: Użytkownicy
Postów: 1,361
Dołączył: 28-April 06
Skąd: Szczecin
Użytkownik nr: 3,145



fajne nawet jak sie nie spodoba to tylko 60 mega do sciagniecia;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karolinho
post Jun 22 2007, 21:13
Post #14


Użytkownik


Grupa: Użytkownicy
Postów: 110
Dołączył: 19-April 07
Skąd: ZZZZA POznanIA
Użytkownik nr: 8,290



Pograć się da.Mnie najbardziej pomysł sterowania się nie podoba ale kto co lubi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E 9
post Jun 26 2007, 23:36
Post #15


Patchmaker of 2008


Grupa: Użytkownicy
Postów: 2,464
Dołączył: 30-May 06
Skąd: Białystok/PL
Użytkownik nr: 3,337



Mógłby ktoś kto posiada tą gre wrzucic plik z aktualnymi składami i językiem angielskim bo na forum z ta gra linki wygasły...Z góry thx
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olo
post Jul 30 2007, 08:24
Post #16


Widzewek


Grupa: Użytkownicy
Postów: 941
Dołączył: 14-April 06
Skąd: Lodz
Użytkownik nr: 3,044



Cytat(norek @ Jun 19 2007, 02:14:43) [snapback]155639[/snapback]
International Volleyball 2006
sa dostepne kady narodowe w tym i polska, ciekawa grafika no i wszystkie wersje zagran zostaly udostepnione.

sorki ze odswiezam ale nie bede zakladal nowego tematu... Czy ta gra co norek podał jest w miare na wysokim poziomie, czy to jest coś typu gier za 20 zł? Bo też szukam dobrej siatkówki wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manio3
post Nov 10 2008, 13:37
Post #17


Użytkownik


Grupa: Użytkownicy
Postów: 173
Dołączył: 1-October 08
Skąd: wieś
Użytkownik nr: 12,350



Sorry, że odświeżam ale nie chciałem nowego topicu zakładać zna ktoś jeszcze jakąś fajną siatkę coś w stylu International Volleyball 2006 ale z aktualnymi składami na ten sezon...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kettger
post Nov 10 2008, 18:53
Post #18


Użytkownik


Grupa: Użytkownicy
Postów: 247
Dołączył: 27-February 08
Skąd: Płock
Użytkownik nr: 10,892



Jest tego trochę, ale same shity. Niedawno kupiłem Pro Volleyball 2 i dzień później sprzedałem. ;P

PS. Dokładnie taka sama sytuacja jest z boksem, przez co musiałem wydać kasę na konsolę. tongue.gif

Ten post został edytowany przez KTR: Nov 10 2008, 18:56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cooltys
post Nov 10 2008, 19:02
Post #19


Użytkownik


Grupa: Wiem lepiej!
Postów: 107
Dołączył: 17-September 05
Użytkownik nr: 1,856



http://board.issonline.pl/index.php?showto...&+spike Taki temat juz był a to jedyna słuszna siatkówka smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
digandspike
post Mar 31 2009, 13:32
Post #20


Użytkownik


Grupa: Użytkownicy
Postów: 0
Dołączył: 31-March 09
Użytkownik nr: 15,638



Jeśli chcecie pograć w fajną gra siatkarską to tylko Dig and Spike, ale największą jej siłą jest gra przez sieć,
dlatego zapraszam na www.digandspike.ocom.pl gdzie rozgrywane są turnieje online, jeśli nie wierzysz nam to odwiedź
nasz kanał youtube gdzie można obejrzeć kilka starszych spotkań.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 użytkownik(ów) przegląda ten temat (1 gości i 0 anonimowych użytkowników)
0 Użytkownicy:

 



RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: 28th July 2014 - 17:38