IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

9 Stron V  « < 7 8 9  
Reply to this topicStart new topic
PES 6.5 v7 DOWNLOAD
kacpero
post Sep 3 2013, 20:37
Post #161


Użytkownik


Grupa: Użytkownicy
Postów: 67
Dołączył: 17-July 07
Użytkownik nr: 9,188





Witajcie kiedy będą dostępne stadiony ? Super patch gratki za kupe dobrej roboty Pozdr!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
El Polacco
post Oct 13 2013, 11:17
Post #162


Użytkownik


Grupa: Użytkownicy
Postów: 145
Dołączył: 26-October 08
Użytkownik nr: 13,366



Że tak spytam - ktoś w to jeszcze gra?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
#Chałwa
post Oct 13 2013, 16:59
Post #163


Użytkownik


Grupa: Użytkownicy
Postów: 90
Dołączył: 21-March 12
Skąd: Łowicz
Użytkownik nr: 56,947



CYTAT(El Polacco @ Oct 13 2013, 12:17) *
Że tak spytam - ktoś w to jeszcze gra?
Że tak odpowiem - tak.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
boffe
post Oct 26 2013, 22:47
Post #164


Użytkownik


Grupa: Użytkownicy
Postów: 10
Dołączył: 5-October 10
Użytkownik nr: 18,488



Czesc! Mam pewien problem. A mianowicie kiedy probuje rozpoczac tryb kariery i wybiore juz swoja druzyne to wszystkie pozostale druzyny dobiera mi losowo i nie moge ich zmienic. Kiedys nie mialem z tym problemu i dobrane losowo druzyny moglem usunac i dac w ich miejsce te ktore chcialem. Wie ktos w czym moze byc problem? Z gory dzieki smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mac007
post Nov 5 2013, 01:18
Post #165


Użytkownik


Grupa: Użytkownicy
Postów: 9
Dołączył: 8-January 07
Użytkownik nr: 6,187



Taki mały błąd, gdy właczam table w ML to zamiast herbów drurzyn mam litery, też tak macie czy ja coś źle wgrałem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GooFy
post Nov 5 2013, 16:19
Post #166


och vargtimmen här


Grupa: Użytkownicy
Postów: 2,236
Dołączył: 13-December 06
Skąd: Lublin
Użytkownik nr: 5,302



CYTAT(Mac007 @ Nov 5 2013, 01:18) *
Taki mały błąd, gdy właczam table w ML to zamiast herbów drurzyn mam litery, też tak macie czy ja coś źle wgrałem.


Niestety każdy tak ma sloty herbów w tabeli i scoreboardów są te same, więc nic z tym nie można zrobić.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
popolupo
post Nov 6 2013, 13:15
Post #167


Użytkownik


Grupa: Użytkownicy
Postów: 141
Dołączył: 26-August 08
Użytkownik nr: 12,132



Witam
Panowie pomoże ktoś ze scoreboard'ami - na evo-web koleś daniel_juve zrobił dla Premier League i Bundesligi, ale po wrzuceniu no "naszego" patch'a nie działają poprawnie.
Którą teksturkę w pliku 151 i który plik trzeba podmienić by to działało tylko dla tych lig?

Dzięki

Ten post został edytowany przez popolupo: Nov 6 2013, 13:15
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  « < 7 8 9
Reply to this topicStart new topic
1 użytkownik(ów) przegląda ten temat (1 gości i 0 anonimowych użytkowników)
0 Użytkownicy:

 



RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: 13th December 2017 - 06:32